søndag 14. august 2011

Til Aina om SmartLipo

Dette med blogging er ganske nytt for meg, så nå får jeg ikke lagt til en kommentar.. Beklager det, men det blir et innlegg som svar:

Vel, om hele greia er bare tull vet ikke jeg - men jeg opplever ikke resultater ihvertfall. Dette er jo en ganske kostbar behandling, totalt betalte jeg rundt 46 000 kroner og da fikk jeg 12 000 kroner i rabatt!! Jeg har ingen andre bekjente som har gjort dette, så jeg kan ikke si noe om hvilke resultater andre får. Når det gjelder kroppsfigur, så er jeg normalt slank og dette var mer et eksperiment fra min side. Jeg har noen valker her og der som alle andre, men ikke mye.

Det virker ikke som behandlingen har hatt noen effekt i positiv retning for min del. Jeg vil kanskje si at det har blitt verre faktisk - bak på ryggen ved BH-stroppen er det IKKE PENT nå. Og SÅ ille var det ikke tidligere.
Resultater etter 6 måneder - det er altså 26 uker og ikke 8 til 16 som reklamen sier - det er jeg veldig skeptisk til. Da er reklamasjonsmulighetene ekstremt små, for da vil de sannsynligvis bortforklare manglende resultater med at du har spist dem på deg igjen. Egentlig så skal du jo faktisk gå ned noen kilo også av denne behandlingen (noe som jo er logisk hvis fettet forsvinner), men jeg veier fortsatt det samme...

Nei, jeg står fortsatt ved mitt standpunkt: Bruk pengene på noe annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar